Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με την χρήση των cookies Περισσότερα

Κατάλαβα!

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε ορισμένες ιστοσελίδες. Μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και να παρέχουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Μας δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε εκτίμηση για το target group μας και τον τρόπο χρήσης που κάνει, για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού αυτού (και έτσι μας επιτρέπει να διαμορφώνουμε την ιστοσελίδα μας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά του), να επιταχύνει τις αναζητήσεις και να αναγνωρίζουμε κάποιον όταν επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας . Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα cookies, δε μπορούν να βλάψουν τον υπολογιστή σας. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στοιχεία πιστωτικών καρτών, αλλά χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένες πληροφορίες για να βοηθήσουν στη βελτίωση της πλοήγησης στο site. Σας δίνουμε αυτές τις πληροφορίες, βάσει της πρόσφατης νομοθεσίας και σας βεβαιώνουμε ότι είμαστε ειλικρινείς και σαφείς αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας.

H πολιτική των Cookies

Για να κάνετε πλήρη χρήση των στοιχείων στην ιστοσελίδα μας, ο υπολογιστής σας, το tablet ή το κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να δέχεται cookies, για να μπορούμε να σας παρέχουμε μόνο ορισμένες εξατομικευμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας με τη χρήση τους. Τα cookies δεν αποθηκεύουν πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση ή τα στοιχεία πληρωμής. Απλά κρατάνε τα στοιχεία με τα οποία κάνετε τη σύνδεση. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να περιορίσετε, να μπλοκάρετε ή να διαγράψετε τα cookies από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον browser σας, για να γίνει αυτό. Κάθε browser είναι διαφορετικός, οπότε επιλέξτε από το μενού την επιλογή "Βοήθεια" (ή χειροκίνητα στη συσκευή του κινητού σας τηλεφώνου) για να μάθετε πώς να αλλάζετε τις επιλογές σχετικά με τα cookies.

Ειδήσεις σε τίτλους
 

 
 

Αρχείο

altΤην κάλυψη των υποχρεώσεων του ΟΣΕ από το Ελληνικό Δημόσιο προκειμένου να καταστεί δυνατή η αποκρατικοποίηση του αποφάσισε η Κυβέρνηση. Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα παρουσιάσει άμεσα σχέδιο νόμου, το οποίο προβλέπει την επανίδρυση του ελληνικού σιδηροδρόμου, απαλλαγμένου από τα ελλείμματα και με τη συμμετοχή ιδιωτών. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Βήμα», το προσχέδιο νόμου που έχει συνταχθεί από το υπουργείο Υποδομών προβλέπει ότι στο πλαίσιο του ελληνικού σιδηροδρόμου θα λειτουργούν τέσσερις εταιρείες: ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ. Ορίζεται ότι τα ελλείμματα του ΟΣΕ που αγγίζουν τα 10 δισ. ευρώ θα αναληφθούν από το Ελληνικό Δημόσιο και κάποια θα διαγραφούν, ενώ η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει τη διαχείριση όλων των δρομολογίων και του προσωπικού των συρμών, θα μπορεί να πωλήσει το 49% των μετοχών της και να παραχωρήσει το μάνατζμεντ σε τρίτους, ιδιώτες ή άλλους φορείς. Το σχέδιο που επεξεργάζεται η κυβέρνηση προβλέπει ακόμη και την κατάργηση ζημιογόνων γραμμών.

Ειδικότερα αναφέρεται:
-Όλα τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ και τον ΕΔΙΣΥ διαγράφονται. Ωστόσο επισημαίνεται ότι η διαγραφή των χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέτει ζήτημα κρατικής ενίσχυσης (που απαιτεί προηγούμενη έγκριση από την ΕΕ).
-Τα χρέη του ΟΣΕ έναντι του Δημοσίου διαγράφονται, ενώ τα χρέη του ΟΣΕ έναντι κάθε άλλου προσώπου αναλαμβάνονται από το Δημόσιο.
-Η ΓΑΙΑΟΣΕ μπορεί να διεξάγει διαγωνισμούς και να προβαίνει σε συμφωνίες για ΣΔΙΤ, συμβάσεις παραχώρησης και κάθε άλλη αναγκαία ενέργεια για τη βέλτιστη αξιοποίηση των ακινήτων.

Υπολογίζεται ότι κάθε ελληνική οικογένεια χρεώνεται περίπου 3.000 ευρώ κάθε χρόνο και αν συνεχιστεί αυτό σύντομα το συσσωρευμένο έλλειμμα θα ξεπεράσει τα 11 δισ. ευρώ φτάνοντας το 5% του ΑΕΠ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ισολογισμού το 1/3 των λειτουργικών του εξόδων αφορά μισθοδοσία, το 1/3 εξυπηρέτηση του υφιστάμενου δανεισμού και το 1/3 τα υπόλοιπα. Σε πολλές περιπτώσεις κινούνται συρμοί κόστους εκκίνησης 10.000 ευρώ με έξι επιβάτες και φυσικά δεν δίνεται στον σιδηρόδρομο ούτε ένα ευρώ κοινωνικής επιδότησης για τις γραμμές αυτές.
Η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ, βάσει της τελευταίας αποτίμησης, φτάνει τα 85.000 στρέμματα, η αξία της ανέρχεται σε 4,6 δισ. ευρώ και η αξία της πάγιας σιδηροδρομικής υποδομής σε περίπου 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Το μεγαλύτερο από τα «φιλέτα» που έχει στην περιουσία του ο οργανισμός είναι τα παραθαλάσσια οικόπεδα τα οποία βρίσκονται κατά μήκος της γραμμής του από την Αθήνα ως την Κόρινθο και από εκεί ως την Πάτρα. Με τη μετατόπιση της νέας γραμμής που κατασκευάζεται προς την πλευρά της Εθνικής οδού οι περιοχές όπου βρισκόταν η παλαιά γραμμή θα απελευθερωθούν.
Το υπουργείο Υποδομών θα προχωρήσει σε εκποίηση και συνεκμετάλλευση τμημάτων της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ κυρίως μέσω ΣΔΙΤ, για να αντιμετωπιστούν τα τεράστια χρέη του οργανισμού.

Πηγή: tovima.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό,ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Media Kit


click image to open (pdf)

 

Follow us on Twitter

prefix="og: http://ogp.me/ns# fb: http://ogp.me/ns/fb#"