Αρχείο
- Παρασκευή, 03 Απριλίου 2015
Αυτό είναι το ποσό που θα πέσει στις πλάτες των οδηγών, οι οποίοι θα επιβαρυνθούν με δύο «ταχύτητες». Στο κεντρικό τμήμα από Θεσσαλονίκη έως Κοζάνη, που παρουσιάζει υψηλή κυκλοφορία με 60 έως και 70 χιλιάδες διελεύσεις την ημέρα, προβλέπεται να λειτουργήσουν ως το τέλος του χρόνου δύο «παραδοσιακοί» σταθμοί,
από τους συνολικά 13 που είχε προβλέψει η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου. Ο ένας λειτουργεί ήδη στα Μάλγαρα και είναι ο μόνος των εθνικών δρόμων που ανήκει στο Δημόσιο. Ο δεύτερος θα βρίσκεται κοντά στον Πολύμυλο Κοζάνης. Στο υπόλοιπο και μεγαλύτερο τμήμα, για λόγους κόστους, θα εγκατασταθεί προσωρινά το σύστημα της βινιέτας, έως ότου λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά διόδια. Είναι ένα είδος τηλεκάρτας που θα χρεώνει μονάδες ανάλογα με τις διελεύσεις. Το σίριαλ, πάντως, με τα διόδια στην Εγνατία φτάνει στο τέλος του, καθώς η Κομισιόν ετοιμάζεται να παραπέμψει την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για αθέτηση υποσχέσεων, αφού η χώρα μας είχε δεσμευτεί για τη λειτουργία τους από τα τέλη του 2008.
Η πιο άμεση απειλή προέρχεται, όμως, από ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, τα οποία έχουν δανείσει με 1,1 δισ. ευρώ την κρατική εταιρεία που έχει την ευθύνη των έργων. Η Εμπορική Τράπεζα, όπως αποκάλυψε η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», διατυπώνει έμμεσες απειλές για κατασχέσεις, ενώ εξώδικα έχουν στείλει και άλλοι οργανισμοί που χορήγησαν δάνεια με εγγύηση τις εισπράξεις από τα διόδια και ΦΠΑ.
Πηγή: enet.gr