Αρχείο
- Παρασκευή, 03 Απριλίου 2015
Διαρρέεται στον τύπο και στα ΜΜΕ ότι σχεδιάζεται η των οικογενειακών επιδομάτων, του επιδόματος του τρίτου τέκνου και των πολυτεκνικών επιδομάτων, με εισοδηματικά κριτήρια, προκειμένου να ενισχυθούν δήθεν οι οικονομικώς ασθενέστεροι.
Η θέσπιση του επιδόματος του τρίτου τέκνου και του επιδόματος και σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας έγινε στα πλαίσια της ασκήσεως δημογραφικής πολιτικής,για να ενθαρρυνθούν οι Έλληνες στην απόκτηση περισσοτέρων παιδιών. Η πατρίδα μας έχει καταντήσει να είναι η τρίτη πλέον γηρασμένη χώρα του κόσμου και έχει μεταβληθεί σ? ένα απέραντο γηροκομείο, αφού στην απογραφή του 1961 ο αριθμός των παιδιών ηλικίας μέχρι 14 ετών ανήρχετο σε2.243.962 δηλ. το 27% του πληθυσμού (που ήταν 8.768.372) και των ηλικιωμένων άνω των 65 ετών σε 686.654 δηλ. στο 8% του πληθυσμού, το δε 2007 ο αριθμός των παιδιών ηλικίας μέχρι 14 ετών μειώθηκε σε 1.598.684, δηλ. στο 14% περίπου του πληθυσμού (που είναι 11.192.849) και των ηλικιωμένων άνω των 65 ετών ανήλθε σε 2.082.217 δηλ. στο 19% περίπου του πληθυσμού, πράγμα πού σημαίνει ότι τα παιδιά ηλικίας μέχρι 14 ετών στα 50 αυτά περίπου χρόνια μειώθηκαν κατά 645.278 και οι ηλικιωμένοι οι άνω των 65 ετών αυξήθηκαν κατά 1.395.563!! Αυτή είναι η θλιβερή κατάσταση και δε διαφαίνεται ελπίδα ανατροπής.
Η θέσπιση αυτών των επιδομάτων δεν έγινε για λόγους κοινωνικής πολιτικής, για να ενισχυθούν αυτοί που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχιας, αλλά για να γεννηθούν παιδιά και αυτά τα θέλουμε απ? όλους και όχι μόνον από αυτούς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.
Η ίδια η Κυβέρνηση στην αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001 όχι μόνον διατήρησε την διάταξη του άρθρου 21 παρ. 2, που προβλέπει ότι , αλλά προχώρησε ακόμη περισσότερο και θέσπισε με την παρ. 5 του ίδιου άρθρου ότι .
Το μέτρο των εισοδηματικών κριτηρίων για τη χορήγηση του επιδόματος τρίτου παιδιού, του επιδόματος και της σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας, θεσπίστηκε το 1997 και απέτυχε. Το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 1095/2001 απόφασή του θεώρησε αντισυνταγματική την παραπάνω θέσπιση εισοδηματικών κριτηρίων και το ίδιο έγινε από όλα τα Διοικητικά Πρωτοδικεία και Εφετεία της χώρας.
Η επάνοδος σ? ένα μέτρο, που έχει χαρακτηρισθεί αντισυνταγματικό, είναι αδιανόητη και απαράδεκτη. Εκτός εάν η Κυβέρνηση στα πλαίσια της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης νομίζει ότι έχει εξασφαλίσει εκ προοιμίου απόφαση ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας θ΄ αλλάξει τη νομολογία του. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε οφείλει να μας το γνωστοποιήσει ώστε να μην
ταλαιπωρούνται εκ νέου και οι πολύτεκνοι με προσφυγές στο ΣτΕ. Θεωρούμε, όμως ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβαίνει και συνεπώς η Κυβέρνηση έχει χρέος να εγκαταλείψει τα αποτυχημένα πειράματα.
Καλούμε την κυβέρνηση να εγκαταλείψει τα σχέδια όλων εκείνων πού θέλγονται από την ησυχία των νεκροταφείων και ενοχλούνται από τις φωνές των παιδιών. Δεν έχει κανένα λόγο να βιάζεται η Κυβέρνηση να εγκαταλείψει πριν την ώρα της την εξουσία, δε θα της προσφέρει τίποτε μία ακόμη επιδρομή κατά των πολυτέκνων.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΛΑΦΑΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ