Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με την χρήση των cookies Περισσότερα

Κατάλαβα!

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε ορισμένες ιστοσελίδες. Μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και να παρέχουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Μας δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε εκτίμηση για το target group μας και τον τρόπο χρήσης που κάνει, για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού αυτού (και έτσι μας επιτρέπει να διαμορφώνουμε την ιστοσελίδα μας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά του), να επιταχύνει τις αναζητήσεις και να αναγνωρίζουμε κάποιον όταν επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας . Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα cookies, δε μπορούν να βλάψουν τον υπολογιστή σας. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στοιχεία πιστωτικών καρτών, αλλά χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένες πληροφορίες για να βοηθήσουν στη βελτίωση της πλοήγησης στο site. Σας δίνουμε αυτές τις πληροφορίες, βάσει της πρόσφατης νομοθεσίας και σας βεβαιώνουμε ότι είμαστε ειλικρινείς και σαφείς αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας.

H πολιτική των Cookies

Για να κάνετε πλήρη χρήση των στοιχείων στην ιστοσελίδα μας, ο υπολογιστής σας, το tablet ή το κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να δέχεται cookies, για να μπορούμε να σας παρέχουμε μόνο ορισμένες εξατομικευμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας με τη χρήση τους. Τα cookies δεν αποθηκεύουν πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση ή τα στοιχεία πληρωμής. Απλά κρατάνε τα στοιχεία με τα οποία κάνετε τη σύνδεση. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να περιορίσετε, να μπλοκάρετε ή να διαγράψετε τα cookies από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον browser σας, για να γίνει αυτό. Κάθε browser είναι διαφορετικός, οπότε επιλέξτε από το μενού την επιλογή "Βοήθεια" (ή χειροκίνητα στη συσκευή του κινητού σας τηλεφώνου) για να μάθετε πώς να αλλάζετε τις επιλογές σχετικά με τα cookies.

Ειδήσεις σε τίτλους
 

 
 

Αρχείο

 

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης ΔημοσίΈργων της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ημαθίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση, με αφορμή συνέντευξη Τύπου του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτη:

«Το σύστημα ΠΑΣΟΚ έχει παραδοσιακά εκπαιδεύσει την Κοινή Γνώμη να παρουσιάζει μακέτες ως τελειωμένα έργα. Ο Υφ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μαγκριώτης, προφανώς και λόγω της κρίσης, έχει τελευταία εγκαταλείψει την ακριβή επιλογή των μακετών και επιδίδεται σε? Εκθέσεις Ιδεών, τις οποίες και ονομάζει συνεντεύξεις Τύπου.

Επί της (δυσδιάκριτης) ουσίας των ανακοινώσεων του λαλίστατου κ. Μαγκριώτη, σχολιάζουμε ενδεικτικά δύο μόνο έργα, καθώς το υπόλοιπο των εξαγγελιών του δεν αντέχει ούτε στην πιο ήπια διάψευση. Και αυτό είναι λυπηρό.

 Α) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Ε65

Δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης: «Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε65, παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα που παρουσιάζουν και οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι. Αυτό οφείλεται στη βιασύνη και στην προχειρότητα με την οποία συγκροτήθηκαν οι συμβάσεις και δημοπρατηθήκαν τα έργα, το 2007, λίγο πριν τις πρόωρες εκλογές του Σεπτέμβρη. Επειδή οι συμβάσεις αυτές κυρώθηκαν με νόμο στη Βουλή, κάθε παραβίαση των χρονοδιαγραμμάτων επιφέρει οδυνηρές ποινικές ρήτρες. Παραβιάσεις υπάρχουν και από τις δυο πλευρές, δηλαδή από τον Παραχωρησιούχο και το Δημόσιο κλπ...»

Πράγματι, τα εν λόγω έργα προγραμματίσθηκαν, μελετήθηκαν, δημοπρατήθηκαν και ξεκίνησαν επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή. Συνολικά, επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή δημοπρατήθηκαν 302 κλασσικά δημόσια έργα με προϋπολογισμό 9,4 δισ. ευρώ, στα οποία προστίθενται τα 6 μεγάλα έργα με σύμβαση Παραχώρησης (ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ), όπως ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 με προϋπολογισμό 9,6 δισ. ευρώ.

Η δημιουργία του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 είναι ένα όνειρο δεκαετιών για τους κατοίκους της Φθιώτιδας, της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου. Ο νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που θα δημιουργηθεί, είναι δεδομένο ότι θα βάλει σε νέα τροχιά ανάπτυξης την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Ελλάδας.

Eπισημαίνεται ότι με τις υπογραφείσες, μεταξύ παραχωρησιούχου και τραπεζών, περίπου 40 δανειακές συμβάσεις, είναι πλήρως εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση του έργου. Και μάλιστα, δεν υπάρχει εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στα έργα που κατασκευάστηκαν επί ΠΑΣΟΚ με συμβάσεις παραχώρησης.

Δηλαδή, τον Οκτώβριο 2013 (ο κ. Μαγκριώτης ομιλεί για 2014 με εντελώς αόριστο τρόπο) θα πρέπει να έχει κατασκευαστεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών ΛΑΜΙΑ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ-ΠΑΝΑΓΙΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ.

Μέχρι το Μάρτιο του 2004, στα 6 μεγάλα έργα με σύμβαση Παραχώρησης (ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ) είχε γίνει μόνο η προεπιλογή των Ομίλων και μάλιστα κατά ανορθόδοξο τρόπο. Δεν είχαν γίνει, ούτε στοιχειώδεις μελέτες που θα καθόριζαν, με ανεκτή προσέγγιση έστω, το φυσικό αντικείμενο, ούτε φυσικά είχε οριστικοποιηθεί η χάραξη.

Χρειάστηκε η εντατική προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας υπό την καθοδήγηση του Κ. Καραμανλή, των αρμόδιων υπηρεσιών, των μελετητών και των συμβούλων, ώστε να οριστικοποιηθεί η χάραξη και να εκπονηθούν, από τον Απρίλιο του 2004 και μετά, όλες οι αναγκαίες περιβαλλοντικές και γεωλογικές μελέτες και οι μελέτες οδοποιίας και να συνταχθούν τα τελικά τεύχη δημοπράτησης.

Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και η συντήρηση των δρόμων της παραχώρησης, έναντι είσπραξης διοδίων.

Συμπέρασμα: Στα 5 χρόνια της Νέας Δημοκρατίας, παρουσιάστηκε το μεγαλύτερο Πρόγραμμα έργων υποδομής που γνώρισε η χώρα με συνολικό προϋπολογισμό άνω των 19 δισ. ευρώ.

Ερώτηση: έχει δημοπρατηθεί στον ένα χρόνο ΠΑΣΟΚ κάποιο έργο άνω των εκατό εκατομμυρίων ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών;

Η αλήθεια είναι ότι τον Οκτώβριο 2013 πρέπει, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της σύμβασης Παραχώρησης του 2007, να έχει ολοκληρωθεί ο Αυτοκινητόδρομος ? Κεντρική Οδός Ε65. Δικαιολογώντας τον Παραχωρησιούχο για το ρυθμό κατασκευής, που είναι εξαιρετικά αργός, με απολύσεις εργαζομένων, αντί για προσλήψεις, με σταμάτημα εργασιών, αντί για επιτάχυνση, πώς θα διασφαλίσει η Κυβέρνηση την ομαλή πορεία κατασκευής αυτού του σπουδαίου έργου για την Ανάπτυξη της Κεντρικής Ελλάδας;

Ερώτηση: Γιατί ο κ. Μαγκριώτης μιλά τόσο κατηγορηματικά για ευθύνες του Δημοσίου έναντι του εργολάβου;

Ερώτηση: Γιατί ο κ. Μαγκριώτης μιλά για προεκλογικές συμβάσεις Παραχώρησης την στιγμή που και το ΠΑΣΟΚ, ως αντιπολίτευση, ψήφισε στη Βουλή, το 2007, και τις 6 Συμβάσεις;

Β) ΜΕΡΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΑΝΩ ΡΟΥ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ

Αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή χωρίς νερό δεν μπορεί να υπάρξει. Όπως φυσικά δεν μπορεί να υπάρξει και η Θεσσαλία χωρίς νερό. Ο αρμόδιος Υπουργός κ. Ρέππας και η συναρμόδια υπουργός κα Μπιρμπίλη, με την ανοχή, αν όχι τη σύμφωνη γνώμη του κ. Παπανδρέου, και παρά τα όσα έλεγε ο ίδιος προεκλογικά, σταμάτησε τα έργα του Αχελώου και αποφεύγει ακόμη και τη συντήρησή τους, καταδικάζοντάς τα να απαξιωθούν με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να χαθούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, που έχουν επενδυθεί διαχρονικά από το Ελληνικό Δημόσιο.

Ερώτηση: Πότε πραγματοποιήθηκε κ. Μαγκριώτη η διάλυση του έργου κατασκευής του Φράγματος Συκιάς;

Απάντηση: Φέτος, το καλοκαίρι του 2010, από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

Ερώτηση: Πότε πραγματοποιήθηκε κ. Μαγκριώτη η διάλυση του έργου κατασκευής της Σήραγγας Εκτροπής του ποταμού Αχελώου προς Θεσσαλία, μήκους 17,5 χλμ.;

Απάντηση: Φέτος, το καλοκαίρι του 2010, από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

Για το σύστημα ΠΑΣΟΚ, η ανάπτυξη είναι ένα επικοινωνιακό εργαλείο. Αυτό δεν έκανε εξάλλου και με αφορμή τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και την επίσκεψη του Πρωθυπουργού; Ως διά μαγείας, ο ανάδοχος του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ξανάρχισε να δουλεύει. Αυτό δεν γίνεται και τώρα; Ενόψει των Αυτοδιοικητικών Εκλογών και των δυσμενών δημοσκοπικών ευρημάτων από ολόκληρη τη χώρα -ευρημάτων συνδεδεμένων με την οργή της κοινωνίας για την πλήρη υποβάθμιση του βιοτικού της επιπέδου- το αρμόδιο Υπουργείο, μετά από μια εκκωφαντική απραξία ενός έτους, έρχεται σήμερα και με Εκθέσεις Ιδεών, μας δείχνει έργα και υποδομές.

Η πολιτική επιβίωση της Κυβέρνησης έχει γίνει αυτοσκοπός. Με μάτια ερμητικά κλειστά στα προβλήματα του κόσμου, οι Υπουργοί αναλώνονται σε δηλώσεις. Δηλώσεις οι οποίες, κατά περίσταση, είτε προσβάλλουν το διεθνές κύρος της χώρας, είτε προσβάλλουν βάναυσα τη νοημοσύνη των Ελλήνων πολιτών.»

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό,ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Media Kit


click image to open (pdf)

 

Follow us on Twitter

prefix="og: http://ogp.me/ns# fb: http://ogp.me/ns/fb#"